Torsdag.


idag var jag på fritids, kände mig bättre också äre ju bara 2 dagar kvar,!:) lika bra att vara där tänkte jag!:) 
vi hade klassråd, rast, musik, fruktstund, flex och matte och lunch,rast och välja stund och flour,
sen ordna jag och U lite och sen så drack vi kaffe och skrev veckobrev, sen så pratade vi lite och hon fråga mig hur dagen hade varit,sen pratade vi lite mer och det kändes som hon sa: du är dålig!, men inte rakt ut så men det kändes så:( , blev lite ledsen, man försöker ju sitt bästa liksom, inte så himla lätt jue,
och sen måste jag göra om 4 dagar, var ju sjuk 3 och borta 1, sen tyckte ho0n jag behövde mer VFU venne varför men men
åkte te stan träffade becca , köpte ansiktsfärg te barna:) åkte hem och sen så gick jag te affären  köpte glass, påväg tebaka träffade jag terr och elias, tog följe med dom hem sen prata vi massa och elias busade:)
gick in och sen så duschade jag och så:)
ser lite svensson svensson:)
blev lite rädd när det högg te några gånger på ena sidan av huvudet konstigt:(
men hoppas det går bort:)
ska sova om ett tag med:)

imorn äre sista VFU dagen, sen vet jag ej vad jag ska göra:)
se om jag är frisk för att ha party eller inte frisk så mkt och vi hittar på nått lugnt:)
måste träffa Sannsi iallafall för sen åker ju hon på fredag, hur ska jag klara mig utan henne !:)
ett måste att träffa henne hon är bäst:)

godnatt babes:D


finaste vännen min:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0