uppdatering Fredag.


Åkte te stan, och träffade mina kära vänner , Sanna och Jessica:) ,var trevligt, vi gick runt där och kikade, sen så åt vi mat på kebabhouse sen runt lite mer, köpte dock inget men de andra gjorde:) ,sen åkte de hem och jag åkte också hem:) , sen så pratade med jag med min kära syster på skype,underbart:) ,sen åkte jag och mami te bergvik så köpte jag en tunika, och svarta strumpor,sen letade vi gärnet efter jeansjacka, sen hitta jag äntligen en på JC;I) sen handla vi lite på maxi, och då ser jag min gamla AG-tränare emma, som dock inte kände igen mig, men mamma säger skit högt, där är emma:P , hoppas hon ej hörde:)
sen åkte vi hemåt också blev det dusch, sen så ska det låta och sen nu en film, trångt i kistan, ltie rolig är den:P

vet ej vad som ska göras imorn:) , men men

ha en fin kväll babes:D


min fina tunika, jag köpte:)




tkr om denna bild:D,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0