Fredag.

i onsdags jobbade jag lite med studiegruppen på uni,det var trevligt:)

torsdag skoldags och redovsning av boken om dyslexi vi läst, gick bra:) sen hämta jag duggan det gick dock sämre, 16 poäng även denna gång vilket innebar ett U igen:( blir så ledsen på mig själv, så blev lite ledsen ett tag, sen åkte jag hem och sen smsar becca att vi skulle kunna fika efter skolan så åkte och möter min fina vän på torget och så fikade vi på waynes, beccas favvo fika, var mysigt så där satt vi en stund,sen så gick och kika,sen kom hon på att jag kunde åka med henne hem , så det gjorde jag och vi myste med lite mia och klara:D bäst program och med bäst sällskap såklart:),sen åkte jag hem för hon skulle träna, så hem och duscha och så:)

fredag åkte te marie på förmiddagen, fikade och spelade yatzy,promenerade lite med linus, lärde han stå en stund själv utan att trilla, fick mat som micke lagade, gött vare:) sen vid 7 åkte jag hem och då gick jag te ica och hämta den snygga klänningen som jag beställt från bonprix, så jävla snygg i verkligheten med wooho:D, vet en som gärna nog skulle vilja ha en lila,en som älskar färgen lila,nämligen sannis:D, som förövrigt skickade två fina låtar till mig, den här är tillägnat dig, speciellt refrängen, så himla go är hon min bästa, refrängen löd: men det är bättre om vi e tillsammans:) , sååå gooo:D
nu ska jag äta mat och sådär:D,
sen vet jag ej:)

imorn säga hej då te krook som sticker te asien i nåra månader iaf, sen tråk säkert:)
söndag barngympa iaf:D


klänningen i svart:D
snygg snygg:D


sjukt snygg i lila med faktiskt:D

ha en bra kväll gooingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0