Måndag.


igår så efter gympan följde jag med hem te beccis,kollade lite på tv och sådär, sen tog vi bussfölje,hon skulle till jossan och jag hemåt, kom hem och duschade och så sen inte mkt mer, gick och sov:)

idag vare måndag, åkte te uni och hämta sandras bok, sen hem och drack kaffe och sådär, sen så åt jag mat och bytte om och sen åkte jag te stan i snövädret och mötte beccis vid åhlens, blev en snabb visit på donken där vi köpte hambugare, sprang te busstationen var fett jobbigt, noll kondis har jag allt:P , sen så åkte vi te skoghall och te beccis,sen så gick vi te hallen och sådär, tränade barna och sen åkte vi med meyer hem i bilen, sjukt kul:D, sen så buss hem och sen duscha och sett pensionärsjävlar:D, snart sovdags:)

imorn äre upp i tid, skoldags,9.00-12.00 sen seminarium, sen så hem och så, onsdag skola igen och redovisning, sen ledighet ska shoppa, och grejja med marie på torsdag, fika med mus becca på fredag:D och lördag kör vi party:D,

så ser det uut!:) ,

ha det fint goossingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0