Måndag.


helgen gick ganska fort och det är gott, har inte gjort ett piss typ,

i fredags var jag hos min kära vän marie i deje, vi drack cola såklart, och åt kaffebröd, spelade yatzy, sjukt bäst på det är vi iallafall:D, lärde linus att stå lite iallafall:) ,
mysig dag med min goa:D<3

lördag, inte mkt , men sa hej då te krooken som åkte bort te asien idag tills mars typ:) ,sen så ut och äta på alfie med mamma och pappa sjukt god mat som alltid där:D, sen tråk och dansbandskampen. sen sovdags lite senare:)

söndag, barngympa, mamma skjutsa mig dit iaf,körde tumbling, och hoppade sen styrka tajm:D,

måndag idag,drack kaffe, såg på efter tio, åt mat, såg svensson och greveholm,åt igen och drack kaffe, sen mötte jag min fina vän som var vid åhlens, själv stod jag på torget och vänta men tillslut så, gick in på hemköp,sen så åkte vi till beccis, satt i hennes säng och såg på tv och nörda facebook,sen gick vi till hallen och träna barna, gick bra idag och tävling närmar sig jue:) , sen körde karin mig till bergvik, lite maxi sen hem med bussen:D, dusch och sådär, inväntar pensionärsjävlar så kuuul:P , lite kvällsmat med:D

imorn skola och sen studievägledaren, usch att ta beslut alltså men men !,
onsdag plugga, torsdag skola igen och redovisning, sen trevlig helg sup och svälj, blir inte det men, ska te västerås på lördag med barna ska bli skoj:D, becca kom med en bra ide, undrar om hon kör den eller inte hah:P , söndag antagligen lite gympa igen:)

ha det fint goodingar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0