Onsdag.


måndag, jag gjorde inte så mkt, sen så mötte jag beccis, en minut innan bussen kom,kom hon springades, men vi hann och det var bra, åkte till henne sen åt hon och sen gick vi i tid och kom fram i tid, fan va bra vi är, 2 dagar i rad till och med:D, hade barngympa,sen åkte vi med meyer till stan, becca skulle träna med sitt lag på sats nämligen, de pratade som gulletussan, becca är så jävla bra på det, men det var så jädra sjukt kul skratta hela jävla vägen, sen prata vi som tabita och lite mer repliker från mia och klara, herreguuud va roligt, släppte av beccis vid sats, och sen kölde meyer mig till torget, så åkte jag hem, fortfarande glad haha, guud ett år framöver är jag nog glad,gött att skratta ur sig lite:D,
duschade och åt såg pensionärsjävlar fy faan va roligt program hahaa:P sov sen:D

tisdag, och skoldags, vi hade en lektion om läs och skrivsvårigheter och dyslexi,var intressant faktiskt tycker jag:) åkte hemåt och drack kaffe, läste lite och sådär, gick och handla gjorde jag med i snöstormen, hem och åt och sådär,duschade senare, fikade även med carro med, eftersom hon åker te london imorn sa vi hej då:D,
sen så inte mkt mera, pratade med sannis i telefon sen, var underbart att prata med henne, min fina vän!:) insåg att jag saknade henne ännu mer när jag pratade med henne, var ett tag sen vi sågs nu och snart måste vi ses, saknar henne<3, världens bääästa:D
duschade och så, åt lite kvällsmat med:) sooov

onsdag, vaknade tjugo över sex första gången de dundra som fan,men sen somna jag om och gick upp 9 typ:) läste ut boken och dricker kaffe, ska klä på mig om en stund,sen hämta ljusparty saken och sen te skolan och arbeta lite med studiegruppen,sen hem och så blire väl mer kaffe, en pulka skulle man ha för nu är det gööör mkt snö ute och det fortsätter, en pulka ska jag köpa mig en nån dag, fy faan va kul att åka i himlabacken:D

imorn skolan igen, fredag ledighet, och sådär, helgen vet jag ej vad som händer
nästa helg vet jag då äre västeråsläger med UT tjejerna sjukt kul blire då:D,

snart kommer min syster hem och hälsar på närmare bestämt 17:e december, saknar henne så mkt<3

annars mår jag braaa:D

pusss godingar:D


sannis hoppar:D


becca buus:D


jag och anna panna:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0