Söndag.


veckan har gått fort, skola tisdag och torsdag och redovisning hade vi på torsdagen:), det gick allt bra:) ,
fixat saker i veckan och träffat beccis lite grann med:) ,

fredag, såå chilla jag, och packa och duscha os.v:) , sen så åkte jag te stan senare och mötte beccis, så gick vi till bussen och åkte te henne, sen lämna sakerna och packa hennes väska och åkte te jossan, lämnade väskan gick till coop och shoppa,sen så gick en konstig väg till busshållplatsen och skulle åka te becca, hade kommit på en ide att vi skule äta donken:P , så hem och sen skära grönsaker, koka pasta och steka kyckling, sen så sprang vi lite till bussen och stod på fel sida haha:P men sen kom vi te stan, handlade godis på nöjesbutiken och sen åt vi mat på donken:) ,göttt som faan det:D, sen så gick vi te subway var fett kallt, sen kom vi på att köpa kaffe 2 min innan bussen kom, men vi hann iaf,snabbast i kommun:p, sen så hem och bädda sänga,sen km hampus så såg vi på när mörkret faller, vi hade ju inte sett från början så lite svårt att förstå ,eller jag visste väl lite men,sen kom scenen som är hemsk och jag började grina lite, mesen:P , becca bara skratta åt mig :P , sen så lite senare sov vi, ungefär halv fyra:P , fett trött,

Lördag, upp och hoppa 7, och gjorde i ordning allt och så drack lite kaffe:) sen gick vi mot hallen och sen åkte vi till västerås, väl där bytte vi om lite och sen uppvärmning, körde hopp först och trampolin och ,sen lunch då hoppade vi ledare runt istället:) sen lunch för oss med, gott:) sen vilopaus, sen så gick ungarna ut och gick runt huset, sen så lite uppvärmning igen och sen körde vi tumbling,dubblar och trampett te matta, helt övertrött sen ska jag lova att jag var, skratta åt mina fina vänner som blev så snygga på alla kort:D, sen så lite senare duschade vi och åkte hemåt, stannade i arboga och åt mat och sprang te godisaffären och köpte godis:) , sen så hemåt:) , väl hemma så skjutsade vi beccis till färjestad,sen åkte vi hem och jag duchade jag, sen somnade jag på dirren hade huvudvärk i bött, vaknade vi 01.58 och hade fått ett sms av becca som jag svarade på ,sen så somnade jag igen och har vaknat flera gånger i natt usch:(

söndag, vaknade med huvudvärk typiskt, klädde mig och nu dricker jag kaffe, och hoppas huvudvärken ska gå bort snart faktiskt!, tog en huvudvärkstablett nyss med, haft glasögonen på mig också, trött är jag säkert men kan ju inte söve hela dagen:) sen ska jag träna snöflingorna och sen träffa beccis jämt, så att hon kan få sina saker som jag vänligt tog med mig hem så hon slapp dra på dem:) , sen så hem:)

imorn så äre måndag, ska iaf ta följe med beccis som vanligt, tisdag onsdag skola:) sen så torsdag pengar + julklappar och lite fika med kanske:D systemet men tror jag:)

ha det fint godingar:D



världens finaste kock:D


coach -becca:D


snyggast:D


föggeln:D



hopp becca:D


sov tajm för becca:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0