Söndag.


i fredags var jag hemma ungefär hela dagen fast på eftermiddagen for jag te stan och sen till beccas farmor,gud vilken go och snäll tant, så himla rolig alltså:D, sen åkte vi mot stan och fikade på waynes,det var mkt mys det:) , sen gick vi runt i stan och sådär, sen lite senare efter en hamburgare på donken åkte hon hem och jag vänta på mamma som skulle hämta mig och sen köpte vi pizza,sen tv tittande och så:)

lördag, chillade och sen gick jag till affären, ,mötte marie vid bussen,sen så spelade vi yatzy,sen så lagade vi mat och drack cider,och körde ölspel och grejjs:) sen åkte vi upp te herrhagen till anders och co:) sen så vandra vi i kylan till koriander, sen så mötte jag mus becca vid åhlens,lite donken sen så åkte vi till henne så sov jag där, mys det:)  ,

söndag: gick upp 10.20 hade varit vaken ett tag då men:) , bytte om och drack vatten och kaffe och sen gick till hallen i jävla snöstorm,fett rolig outfit hade vi iaf:)  uhh va snygga:D sen så hade vi möte,sen gympa och sen hade jag gympa igen:) , fett trött och hungrig, handlade lite på ica,sen buss hem och sådär, duschade och lagade mat, kors i taket, åt maten och så:D , nu chill sen sovdags:D

imorn äre måndag och ledighet, kanske borde ta tag i dilemma och rapporten om autism då!
tisdag lektion om autism, torsdag om asberger, blir intressant detta:)

på lördag skall barna tävla vänercupen, en hemma tävling:D skoj:D

ha det fint gossingar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0