Söndag.


och så var helgen slutt.. fort går den som vanligt,

var lördag igår och jag gick upp i tid, jag gick te affären mitt under den färden så skriver marie bussarna går som en söndag, det går ingen då du skulle åka,det går en 12.30, panik, skynda mig som faan och sen hem och duschade, packade alla saker ,det var fett många och fett tungt:P , hann iallafall med bussen te deje, kom dit busa med linus och så, sen lagade vi mat efter ett tag,tacos bleeeeev:D, gottt, va vi kan egentligen:P , sen så busa vi lite mer med linus och drack cola och spelade fia med hutt, tränade lite fast utan nått i då:) , sen så åkte linus med sin morfar ,så började vi och spela skiiit kul verkligen vare:D lyssnade på musik och bytte om  te party klärna:D, sen så drack vi lite mer och så, sen hämta maries pappa oss och körde oss te stan, vi gick av vid torget, smsade och då råkade jag gå rätt in i en lykstolpe, marie skratta och även en taxi chaufför som stod där i sin bil hahaha:P vandra mot nöjes, stannade lite påvägen med,kom dit och det var fett lite folk där alltså,schlagerbaren var inte ens öppne, irriterade var vi och typ tolv öppna den och då gick vi in och shaka, sen så lite senare gick vi mot stan och sen hämta hennes pappa oss så blev det hemfärd:D kom hem och skulle sova ringde becca som sa ring om 2 min,sen skriver hon ring om 10:P haha då somnade jag istället:P

söndag: vakna fem i 7 och var as pigg, hade fått ett sms av rebecca då som jag svara på haha:P , sen så vare skit svårt att somna efter det men, sen så halv nio klev jag upp, drog ur sängkläderna och så:) duschade bytte om och senare te stan och mötte beccis,tog buss te henne,sen så gick vi te hallen, och så vare barngympa, sen så åkte jag buss hem och så, åt mat, såg mia och klara, becca kan härma gulletussan så jävla bra, herregud va kul:P , sen så duschade jag nu hehe:) ,ska nog se lite mer på bingolotto galenskaparna är med as kul:P sen blire nog lite beck med:D

imorn ledighet, plugga lite kanske sen möta gooaste beccis,sen barngympa:D
tisdag skola och torsdag med:)
fredag ledighet och så:)

ha det fint goodingar:D



fia med hutt, as kul:P


party marie:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0