Tisdag.


igår vare måndag och det var ledighet, satt inne hela dagen, hade ont i magen en massa och var lite halv sur med, åkte ner te stan och mötte becca,var lite halvsur då med faktiskt, åkte buss te hammarö, och jag skulle te hallen och becca skulle plugga hemma. tränade barna och det såg bra ut:) , sen kom becca sista kvarten:) , sen så åkte jag med den roligaste människan i världen, nämligen meyer fett rolig:D, hon skjutsa mig ända hem gooding då:) , sen så duschade jag och sådär, var tvungen att äta mackor med, 2 st, hade ju inte ätit på hela dagen, ingen matlust och blööö bara:( , inte hungrig konstigt
sen skulle jag sova, tog sån jävla tid, vakna flera gånger och drömde mkt konstigt inatt,

 tisdag,tjugo i sju hoppade jag upp efter ha legat vaken i sängen timme,men det var så jävla kallt så orkade inte, gick upp klädde mig och sen så for jag iväg till skolan, pratade om autism idag är så himla intressant det , och asperger med... sen hämta mamma och pappa mig,sen blev det bergvik, vi köpte julklapp till alla,också fick jag en BH av mamma snäll hon:`) sen handla vi julklapp te pappa och så, och jag handla klart maries, och handla en sak till sannis, ska köpa en till sak nån dag här:), sen är jag klar med alla fett bra:)
sen så körde mamma mig till stan, så träffade jag bästa becca mus, köpte hudsalva och sedan åt vi mat, var fortfarande inte så jätte hungrig, blöö:( , sen så gick vi runt lite och sen följde jag med becca och solade, höll på att somna i det där rummet jag,satt i go fåtölj med beccas jacka som kudde typ hehe:) , sen tog vi följe, hon åkte med sin buss och jag med min, åkte te bibblan och skrev ut bedömningsunderlag och lånade 4 böcker om autism:) sen hem och så, såg eva och adam sen vem vet mest!,sen dusch och så:) äta nåt kanske man skulle göra nu:)

imorn äre ledighet,måste fan plugga:) torsdag skola och så,fredag ledighet,kanske skall sova hos beccis om hon ej skulle ut, :) , måste få hjälp lite med alla 16 bedömningsunderlag som skall skrivas så:) , se lördag hemma tävling nämligen vänercupen:) , hiihhi,

söndag äre nog gympa jaa:)

måste tala om att jag har världens finaste vänner, jag beundrar de verkligen ,de ställer verkligen upp för en jämt, och säger de bästa orden så man blir glad, och finns det jämt jämt, undra vad jag skulle göra utan er?  <3, älskar er gossingarna mina!:),

ha det gott babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0