Tisdag.


igår måndag,skulle plugga lite, och frågar becca om vi ska ta följe, gjorde upp att jag skulle följa med hem te henne när hon hade solat:) så skrev lite sen mötte jag henne i stan och vi gick te tingvala för hon skulle hämta sitt svenska block,sen så var vi lite hungriga som vanligt, så donken blev det, mums:D, och becca var så jädra törstig hahaa, rolig hon:P ,  sen så åkte vi hem te henne, satte oss med en varsin dator i hennes säng och med glasögon, såg ut som två töntar, om inte nått värre:P , jag satt och svor typ, orkade inte det där skiten,men becca peppade på och tillslut blev det klart och hon rätta det åt mig, gooding är hon:) sen barngympa och sådär, skoj skoj:D sen så hämta mamma mig , snäll hon:) hem och duschade och så:)

tisdag: skoldags, var fett trött imorse och smsade becca kl 6, haha hoppas hon ej vaknade:P , sen så dilemma prat med studiegruppen, sen så hade vi kafferast i en timme typ, och pratade om vårat föräldramöte lite och om vad vi skulle dela med oss te klassen om dilemmena:),sen åt jag och sandra mat i matsalen sën hade vi grupparbete så vi arbetade , jag ska vara klasslärare på mötet på torsdag haha:P, sen så hem i regnet.julmusik och dricka upp kaffet,sen vet jag ej vad som händer men :) 

imorn onsdag, något, torsdag skola och systemet på det tror jag allt:) , sen så äre fredag och så, gött, lördag dags för party:P jag är taggad:D


min vigaste vän becca haha:P


bjuder på denna,
på annas goa au-pair barn:D


på denna gamla goodingen:D

byyye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0