Torsdag.



veckorna går mega fort, det är redan torsdag idag, i tisdags vare skola vi hade en lektion om döva och tvåspråkighet och sådär, onsdag skola med, vi redovisa om vad rektorn sa och våra frågeställningar vi funderat på, var intressant!, sen så gjorde jag sällskap med sandra som hade matlåda med sig, sen så hade vi lite handledning och fick reda lite på hur man skulle skriva sin rapport, jag valde att skriva om autism, kan bli väldigt intressant.

idag torsdag, betalat räkningar det första jag gjorde,det är sjukt tråkigt men bra!:) , kaffet är dock kallt nu så ska väl klä på mig snart istället, ska möta marie 10.20,sen äre julklappsshopping och fika och grejja som står på listan idag, blir mys:D,

imorn äre fredag och jag borde städa,sen ska jag fika med mus becca på eftermiddagen,för hon skulle till sin farmor innan och äta:) , sen vet jag ej vad som händer!,

lördag äre party party, gött dääää!:)
och söndag barngympa och lite barngympa:)

hiihhihi

ha det fint gossingar:D


min fina gossi:)


snyggingen:D


sanna och jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0