Fredag.


haft en bra vecka faktiskt,

igår hade jag omdugga,sen träffade jag marie i stan och var med henne och linus såklart:), kikade runt lite och sådär, sen så åt vi baguette och cola,sen fikade vi också efter ett tag, det var gott:) sen kom becca och gjorde oss lite sällskap,det var mkt trevligt:) ,
sen inte mkt åkte hem sen vare ljusparty på G hos sandra,mkt mkt trevligt var det:)
elias och jag körde arga leken sjukt kul:P

idag fredag var jag i skolan,sen te stan,sen träffa becca,sen tjöta vi med anna där hon jobbar lite, sen så fikade vi på waynes och sen så sa vi heej då och hon gick te skolan igen och jag åkte hem,drack kaffe och sen åkte jag iväg igen och träffade pörn en stund på stan,sen köpte jag en portmonnä, såg att pörn hade en då ville jag med ha en mkt smart när man ska ut och så:) ,
kommit hem nu och ska äta om en stund,sen så vem vet mest och dusch och sen dobidoo sen inte mkt mer, plugga kanske?:) , hmm får se vad en hittar på:)

imorn äre lördag, plugga då med kanske? , inge party denna helg iallafall ,var nog bra det för behöver nog vila lite:) , söndag barngympa och så, måndag barngympa och plugga, tisdag äre skola och torsdag med:)
redovisa vårat föräldramöte på torsdag,:)

ha det fint alla goa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0