Fredag.



gött med fredag, fort gick veckan faktiskt, väldigt fort, gjorde inte så mkt drack kaffe i förmiddas,sen åkte jag te stan och umgicks med marie och linus,fikade lite och köpte lite saker med, sen så åt jag på alfie med mamma och pappa, har nyss kommit hem typ,ska duscha sen dobidoo:) , sen tråk:(

jag vill också göra något roligt, umgås med vänner,men nåra bor långt bort, nåra är borta, och nåra har väl inte tid, os.v
men så kan det vara ibland...

imorn äre lördag och jag har inget planerat,lite tråkigt är väl det, rastlös jaaa
söndag barngympa:) ,

varit lite halv ledsen de senaste dagarna.undra vad det beror på,
bara känner såå..

sen har jag hosta så det gör ont i hela bröstet när jag hostar, fy:(

Ha en fin kväll babes:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0