Lördag.


igår var det fredag och for ner och mötte becca,sen bergvik,sen mötte jag becca igen, vi köpte penna och papper som jag skulle ha,sen så åt vi hamburgare på donken:) , sen så åkte vi till norrstrand,och sen tebaka te stan, så kom nästan rebeccas buss så åkte hon med den och jag åkte till mammas jobb,vi åkte och köpte godis när hon slutat:) sen hem och åt mat,sen vem vet mest och dusch,sen så dobidoo på tv:D, sen inte mkt mer, läse bok och så sen sov jag:D,

idag äre lördag och jag klev upp i tid, vilket var för att jag är så seg:P har läst lite bok nu och så, ska klä mig sen och sen ska vi fixa massa,sen ska jag duscha och byta om och sen åka till kristinehamn,är inflyttningsfest hos carro idag,det blir mkt skoj det:D,

imorn är det barngympa, men först ska vi kolla dräkter hos ingrid,nya förträningsdräkter nämligen:) , ihhih
sen gympa,sen lite mer gympa och sen egen gympa om jag orkar vill säga:) ,

måndag skola och litteraturseminarium, tisdag? , onsdag skola+ barnkalas hos min fina granne elias:D,
torsdag skola igen, fredag?

ha en fin lördag alla babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0