Lördag.


ibland är allt lördagar riktigt tråkiga, just idag är den det, fikat med mor och far idag och kollat skor, inte mkt mer, druckit kaffe sett på svensson och ätit,
riktigt tråkigt, men vet inte vad jag ska göra, just nu ser jag på dansfeber, det är bra och lite kul med:Dsen blire robins,sen ska jag nog sova i tid faktiskt,
så det blir söndag nångång så jag kan åka te gympahallen och tillbringa hela dagen där inne, som jag faktiskt gör på söndagar, lite jobbigt men så äre...

på måndag är det skola iaf, och onsdag.
och lite barngympa med:D

jajaa så äre ibland. tråkigt och eländigt.

ha det fint babes:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dansfeber är kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-03 @ 17:50:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0