Måndag.


söndag vare igår och jag tränade mina gympabarn,vi hämta upp becca innan,sen hallen tränade UT, det gick bra:D, sen direkt tränade jag snöflingorna,och sen skulle jag träna själv, det var sååå roligt att göra flickisar igen,för roligt kanske:D, men gud va gött:D, åkte hem duscha och åt och sen somna jag direkt när jag la mig, man ska göra mkt under dagen då somnar man fortast;D,

måndag, upp innan klockan sex, åt frukost, sen så klädde jag mig och drack kaffe, sen så for jag iväg till skolan,s en så hade vi lektion om en skola för alla,intressant,men ingen dugga fick vi ,men lika bra det, jobbigt:) 
sen så for jag te stan sen hem och drack kaffe,åt kokkosboll sen pannkaka,sen blev det bussfölje med terris, var med henne en stund,sen köpte jag bullar, sen så gick jag te åhlens och vänta på becca,sen så åkte vi mot hammarö,gick till hanna och hämta beccas saker, cyklade till becca,sen så packa becca allt och sen åt hon och sen gick vi, stressigast i kommun är vi, tränade UT, jag har så fett mkt träningsverk kan typ inte böjja mig,har ont i armar, axlar, ben,mage och rygg och så och jag skojjar verkligen inte ,jobbigt att gå i trappor i morse jaa:P , men duschade när jag kom hem , ska nog äta något strax,sen inväna lite sällskap,sen sova,är trött:P

imorn tisdag och jag är ledig, onsdag skola igen och torsdag fredag ledig, eller lektionsfri som det så fint heter:) ,

ha det så bra babes:D


bjuder på denna snygga bild idag:D


och en på finaste Sanna:) ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0