Onsdag.


har inte skrivit på nåra dagar!,

I lördags vare iallfall inflyttningsfest i kr-hamn hos carro, jessica hämta mig på station så åkte vi hem te henne:) , sen så gick vi till carro, och där fick vi god mat och sen drack vi lite cider och prata, och sen blev det lite ölspel med, sen så gick vi lite senare mot stan, träffade sannis en sväng,det var skoj:D sen gick vi till mastis,fett mkt folk men skoj hade vi hihiih:D, sen torggrillen efter och sen stod vi där ett tag,sen lite efterfest på det, sen åkte iv hem ungefär halv fyra,somnade väl vid halv fem nått, upp och hoppa halv nio, sen så följde jessica mig till station så åkte jag hemåt:D

söndag: karin hämtade mig vid stationen så åkte vi till ingrid och skulle kolla dräkter, fick fet god äppelkaka med vaniljsås och saft till mums:D sen skjutsa karin mig till nina,så tog jag följe med pörn te hallen, kom fram så hade vi gympa:) sen så hade jag barngympa:) sen skulle jag plugga så jag åkte hem:)

måndag: hade litteraturseminarium med min studiegrupp i bibblan sen så träffade jag jenny när jag skulle hem:) sen så lite senare blev det barngympa det gick braa:D ,sen skjutsa vi hem beccis med:D ,sen så hem och ladda för lite sällskap, bäst program ever hahaa:D fett roligt:D,

tisdag: ledighet, tog en runda i spåret, inte sprang utan gick men solen sken så det var gött, tog nåra härliga höstbilder med:D sen så lite svensson svensson på det:D, sen så lite senare dusch och kvällsmat:D


onsdag: idag skola, vi redovisade vår en skola för alla,gick fett bra:D, lite rast sen så åkte jag te stan, och sen hem och drack kaffe, målade lite sen gick jag över te grannarna:D, blev lite kalas för Elias som fyller 5 år idag:D, han var såå go så, tänk va stor han blev:D, nästa år skoldags:P , nu vet jag ej kanske svensson och senare mat:D

imorn äre torsdag och det är skola igen:D, sen så äre hälja:)


fick även reda på duggan förut, blöö:(


ha en fin kväll babes:D


dansarna:D



jag och anna:)


jessica:D


Linda:D






jag i skogen:D



älskar närbilder:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0