Onsdag.


kul med lite blogg , har inte haft tid och inte orkar logga in heller!,

men här kommer det ett litet inlägg iaf!,


ledigt i måndags vilket var skönt, pratade som en kråka,hade hosta och var trött.
hade barngympa med och det gick bra och såg bra ut inför tävlingen, dock var det ingen som hörde vad jag sa men:P

tisdag skola, kunde ju faasiken nästan inte prata på grupparbetet, var sååå hes, men försökte, får ju ta i som faan också, inte gött, åkte hem och så, duschade, åt och sov i tid,

onsdag: skola idag igen, hade en lektion om utvecklingssamtal,IUP och kollegahandledning, var intressant, sen lunch tajm och så, sen så info om examensarbete, höll fasiken på att somna, sen så hade jag möte med studievägledaren, hmm gick väl lite bra iaf, fick mkt att fundera över som kan bli jobbigt det är svårt att bestämma sig om saker och ting, speciellt om de är viktiga!, hem och kaffe tajm såg svensson med, gick te affärn,sen hem och såg vem vet mest,sen så duscha,sen äta och sen se berg flyttar in:)
sitter här nu och funderar på att sova,mina ögon är trötta iaf:) ,

imorn redovisning,får ju hoppas de hör när jag pratar är ju hes, men det ska allt gå bra:)
ledig fredag och då borde jag städa, sen ska jag till sannis på kvällen och sova där,blir mys det!:) , saknar hene så mkt min bästa<3,

Lördag,dags för årets trampettjakt,en hel dag verkligen, kmr ju vara sjukt trött sen iaf:) ,

söndag barngympa med UT,skoj:D

sååå där jaa:) godnatt babes:D<3


finaste:)


förra årets trampettjakt och valfrid:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0