Onsdag.


igår var det tisdag och jag hade sjukt ont överallt fortfarande, satt inne hela dagen orkade inte gå ut, framåt kvällen strecha jag och gud va stel jag var,men gött efteråt faktiskt, jaa så vare.

onsdag idag, upp kvart i sju efter att ha segat en aning, klädde mig och sen fick jag ett sms av världens bästa sanna:D, åkte te skolan och vi byggde lite på våran en skola för alla:) , gick väl bra,åkte buss te ikea inhandlade lite saker,sen te stan och mötte karin, träffade på morfar utanför SF,go han:) , fixade lite,sen så skjutsa karin hem mig så hade vi bilfika,mysigt hehe:D, sen så drack jag kaffe och så, åt mat, sen gick jag till therece och elias och hämta mina saker från ljuspartyt,sen handla jag och mamma, sen så hem och såg vem vet mest och duscade och såg bonde söker fru,sen så berg flyttar in, och denna gång till självaste christer sjögren, det var skoj:D , nu sitter jag här , ska sova om ett tag faktiskt ..hoppas jag kan somna idag, det kunde jag faan inte igår.

undra när vi får reda på duggan.jag orkar inte gå runt och vara nervös mer, jag vill inte se den egentligen,men kan va gött så man vet om det blir omdugga, men det blir det sannerligen!

usch känner mig lite ledsen och så!, har nog med hösten att göra, det är mörkt och trist ute,och då blir man trött och trist själv, borde rycka upp mig,men kan inte, jag funderar på så mkt jag!, jobbigt men bra ibland också
vet inte vad jag ska göra för att lyckas!,

imorn är det torsdag, ska nog plugga, fredag med så man blir av med de där rapporterna som det är litteraturseminarium om på måndag tråkigt:( ,

jag saknar Sanna!:) <3

puss och kram på alla glada :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0