Söndag.


en liten uppdatering kanske,

Fredag: var med becca på stan och fikade, och sådär:) , åkte hem och hade lite tråk som vanlígt,kollade dobidoo och så:)

lördag: ännu mer tråk, skulle plugga, men hjärnan har stängt av eller nåt så det var jobbigt, kvällen ännu mer tråk, lite program på tvn med:) ,

söndag:; har pluggat idag med och haft massa barngympa skoj:) , sen pluggat lite mer och kommit fram till nu att detta kmr troligtvis bli klart imorn, jag hoppas på det, är stressad som ett as som vanligt,vartför gör jag ej saker i tid, blö:( ,behöver iförsig väldigt mkt motivation te saker och peppning.

måndag : skriva klart allt allt allt!, maila det och skriva ut det,om jag får tid. sen så äre barngympa,är fett avundsjuk på alla som har höstlov denna vecka, universtitet är dåligt som inte har det, blöö:) ,
har skola tisdag och torsdag denna vecka:) , gött iaf,

måste bara säga att jag har världens finaste och underbaraste vännerna som man kan hitta<3, de finns alltid där när man behöver dem och de är helt fantastiska,tack för att ni finns<3,

ha det fint babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0