Söndag.



var ett tag sen jag skrev:)

fredag: for te marie i deje fett tidit, vi åt pizza,jag snoosa bebis mkt, sen så gick vi lite med och åt massa fika:D,sen skratta vi fett mkt med ,as kul,sen kom emma förbi och bjöd på lite vin,så det drack vi och myste lite,sen åkte jag hemåt:D, duschade och så:) 


Lördag: taggad för party jaa, men väldigt hes och lite ont i halsen när jag vakna men det sket jag i,for te stan och fixa lite:) , sen så åkte jag hem och softa och drack kaffe och åt mat, duschade och fixade,sen kom terr lite senare marie, vi körde igång förferren:D,  terr var as rolig iaf:P , åkte buss te stan gick in på nöjes ;D träffade tremänningar det var mkt skoj det:) , sen så tog jag följe med adam och anders till stan, de skulle köpa pizza,och jag skulle åka buss hem, var så jädra fett kallt ute, men kom hem och så sen sov jag:)


Söndag: mådde fantastiskt bra,gött, dock väldigt hes och kunde knappt typ prata, får ta i varje gång typ, duschade och så, åkte mot hammarö och gick till beccis:D , satt i hennes kök och babbla:) , sen så gick vi mot hallen:D, väl där skruva vi på cd-spelaren i bött typ och la oss i en tjockmatta och vila lite:) sen så kom alla barn så plockade de fram och sen körde vi hopp, sen så tränade jag snöflingorna,sen så stannade jag en stund så hämta mamma mig så handla vi lite med:D, senså hem så duschade jag, och har ätit:)
väntar på rallybrudar och hostar hela tiden typ, usch:( ,


imorn äre måndag, ska nog kopiera lite bedömningsunderlag, jenny var snäll och skrev ut 2 av varje, men ska fyra så får kopiera lite:) , sen äre barngympa på eftermiddagen med, har jag tur kan jag ta följe med bästa beccis:D,

tisdag skola,onsdag skola och torsdag skola,får hoppas min heshet har gått över eftersom vi ska redovisa då:)

fredag ledighet:) , kanske ska sova hos sanna, beror lite på när hon kmr hem:)

Lördag, dags för gympatävling i kristinehamn:D, ett yngre lag, ett äldre och två mini lag med jue:D, fett skoj:D

söndag, UT gympa iaf:D; så ser väl veckan ut:)


sov gott babes sen:D



höst blomma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0