Tisdag.


jag är verkligen seg på att uppdatera men nu kommer lite .

förra torsdagen hade vi skola och redovisning eller om det var onsdan kommer ej ihåg,

fredagen ledighet och sedan på kvällen åkte jag till Sanna, vi gick te statoil och sen drack vi cola och sådär, sov var as trötta,

Lördag, klev upp runt 8.15 kanske,bytte om te gympakläder, åt frukost och sådär, sen åkte vi mot hallen, sanna skulle på tyckarmöte och jag sprang te omklädningsrummet och träffade mina snöflingor,
det blev defilering och så, sedan hoppade lag harry och sedan lag potter, sen hade de dansen med:)
prísutdelning och det blev guld i valfrid mini:D och brons i trampettjakten mini för lag potter, mina goooa barn alla är goooa:D och så jädra duktiga:D
dags för lite paus, och så,sen kom mina andra barn vi hade uppvärmning och så, de körde hopp först lag yngre sen så vare äldres tur, det blev två brons där:D, ihhihi:)
på prisutdelningen satt vi och härja, vi ledare, övertrötta i bött jue:)
åkte med sanna hem och sedan åkte vi på kalas , sannas moster skulle nämligen fylla år så det var kalas, var väldigt trevligt:)
sen åkte vi hem och sen hämta vi carro och jessica så var i hos sanna och drack lite och prata, vid halv tolv typ gick vi mot stan, jessica och carro hem och jag och sanna te mastis:D var mkt skoj:D
vid två gick vi hem och såg på kaspar i nudådalen, sen sov vi:)

söndag: åkte bil hem med familjen jonsson som skulle te kd, det var snällt det:)
kom hem och duschade och sen så blev det barngympa:) skoj skoj:D

måndag: barngympa och träffade beccis och köpte vinterjacka med, och en BH , rasmus på luffen dvdn,en julklapp till rebecca och mia skäringer boken - dynkåt och hur helig sóm helst:)

tisdag: skola och examination, gick väldigt bra faktiskt,inte mkt mer efter,m kolla lite på duggan som är på torsdag ser svensson och ska dricka kaffe snart hiih:D

imorn ledighet och plugg,
torsdag dugga sen träffa marie:)
fredag skola:)

ha en fin vecka gott folk:D


mina goa harry potter:)


mina knasiga vänner;)


yngre laget:D


äldre laget:D


lagbild:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0