Ett till inlägg så här på lördan..


Blev inspirerad av jossan som hade skrivit om sina vänner i sin blogg, så tänkte göra detsamma
en presenation av de närmaste vännerna jag har, för det tycker jag de ska ha, för de är de bästa som finns!


Therece -En väldigt fin vän som jag lärde känna den allra första dagen på gymnasiet, på ransäterslägret, det var tider det, och vi blev väldigt bra vänner efter det, vi skrattade varje torsdag i skolan så vi fick gå ut ibland och skratta färdigt.,haha
Therece har en väldigt go son som heter Elias som blir 5 år snart,
Nu bor vi även grannar med varandra,vilket är roligt, och ví umgås väldigt mycket, och har gjort ända sen gymnasiet.
Tycker om henne för att hon och jag kan prata om viktiga saker, hon förstår, hon är glad och har humor.



Marie -
Lärde känna varandra på gymnasiet, inte den första dagen utan lite senare under året, sen dess har vi hängt ihop mycket, vi träffas väldigt ofta och umgås,vilket är roligt tycker jag.
Hon bor i deje med sin pojkvän och sin son som heter linus och blir snart 1 år.
vi har mycket minnen tillsammans.
Hon är en väldigt glad och positiv person, snäll och go, lätt att prata med.
Tycker om henne för stt hon är glad, en fin vän som man kan prata mycket med.



Sanna -
Lärde känna Sanna genom gymnastiken, och på en gympatävling träffades vi för längesen, har umgåtts efter det väldigt mycket, detta år är det 5 år och det blir såklart mera. 
Sanna är ett år yngre än mig,och bor numera i Oslo och jobbar där, vilket är roligt för henne tycker jag:)
Hon och jag har väldigt roligt tillsammans, vi har lika humor, och skrattar åt väldigt mycket.
Sanna är en väldigt fin och underbar människa på alla sätt som har humor, är glad och en rolig person,
Tycker om Sanna för att hon är den hon är, Hon är glad, snäll och en underbar vän som alltid ställer upp!



Rebecca -
Rebecca lärde jag känna för 2 år sen genom gymnastiken, men det känns som vi känt varann en evighet ändå, gick fort när vi blev vänner, kändes lite som att plötsligt var vi bara det.
Hon är 17 år och går i gymnasiet.
Vi är ledare tillsammans för UT -laget, och har varit det ett tag nu.
Rebecca är en människa som är lätt att tycka om,hon är glad och har humor,
Tycker om henne för att hon är den hon är, och för att vi bara kan slänga ur oss lite ord till varann,tur vi inte tar åt oss av dessa,Hon har humor och är lätt att prata med, hon förstår mycket, och hon får mig ofta att skratta, inte bara åt nått kul,utan även åt henne:P



Pernilla - vi lärde känna varandra genom gymnastiken för många år sen, idag har vi UT tillsammans, vi har även tränat i SM laget tillsammans i många år.
Pernilla 18 år och går sista året på gymnasiet.
Hon är en glad och snäll människa, som skrattar mycket.
Tycker om henne för att hon är glad, snäll och gosig.


Elin - Elin och jag lärde känna varandra genom Sanna,eftersom de är kusiner, men efter det har vi träffats mycket också .
Elin och jag är lika gamla. 
Hon är också numera bosatt i oslo och jobbar på barnehage.
Elin är en person som säger vad hon tycker, är en fin och en underbar människa.
Tycker om henne för att hon väldigt ofta lyckas få mig att skratta, och är glad och är omtänksam, är lätt att prata med.





Var glad för alla vänner ni har, det är jag:) ,






Therece:)


Marie och jag.


Elin och Sanna:)


Rebecca:)


Pörn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0