Fredag.


fredag idag, gött, gick upp vid tio, tog tag i damning,städning,sen hängde jag upp klär i garderoben,sen har jag även läst i läraren i etikens motljus,sen lite senare kaffe, och sen kom becca en stund,hon hade nämligen håltimme så hon hälsa på,det var trevligt det:D, sen så följde jag henne te bussen med,sen så gjorde jag inte så mkt,drack lite mer kaffe,åt och duschat och sett vem vet mest och nu valdebatt, jädra hysteriskt alltså,sen har jag redan röstat iaf:), ska sova i tid idag, är lite trött faktiskt:) har även pratat med min bästa Sanna i telefon en stund,det var underbart:) ,<3

imorn är det lördag,ska köpa present till min tremänning,men vad är en fråga? , sen ordna lite,sen åka till han,dock kunde ingen följa med tråkigt:(,får åka dit själv...

söndag barngympa och egen gympa.
måndag ledighet och barngympa
tisdag skola:)



fin becca:)


fin sanna:)


godnatt babes :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0