Lördag.


fredag igår och skola, hade en lektion på möran,sen lite matrast och sen datalektion,som var mkt tråkig:) , sen te stan och sen hemåt, drack kaffe tror jag, och senare mat och massa tv program.


lördag, tillbringat den med min bästa granne och vänn therece, var i stan,åt där med på kebabhouse,sen åkte vi till bergvik och kikade litegrann, sen så hemåt, mötte elias och morbror, sen så hem till mig , drack kaffe,sen åkte jag och mamma och köpte pizza, såg sandor slash ida, och pip-larsson,duschade sen och sen såg jag här är ditt liv, och sen inte mer, har tråkigt, terr ringde nyss med:) , planerar träning inför imorn lite, sen ska jag sova i tid tror jag, trött och uttråkad nu..
tråkigt att alltid känna sig ensam, men så är det när ingen har tid med mig,

imorn äre barngympa som gäller iaf:)

måndag ? plugg? , tisdag .skola onsdag till krp, torsdag skola och fredag ledig, lördag party:D

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0