Lördag.

GRATTIS PÖRN 18-ÅR:)

Hade skola i torsdags,eftermiddags föreläsning,var ganska intressant faktiskt:)

fredag: gjorde inte jätte mkt, läste ut därför inkluderings boken,läste halva handikapp i skolan, sen så senare mötte becca, och sen följde jag henne te bussen, sen åkte jag till mammas jobb:) , sen så köpte vi pizza, sen så hem och åt och såg på dobido,sen intemkt, hade lite tråk:) , sen sov jag senare:)

Lördag idag,och sola skiner, underbart:) , alla har farit på oxhälja tror jag allt:) , jag dricker kaffe ska snart klä mig och te stan en sväng:) , sen så hem och duscha packa och farta te marie senare:)
kräftskiva vankas det, så innan ska det laddas:P

sen har sannis flyttat till oslo idag, jag saknar henne mkt mkt redan<3,men jag hoppas hon får det bäst där borta:) ska hälsa på :) ,

söndag imorn:) hoppas vi mår bra allihopp,alla ska ju ut, och 12.00 ska vi vara där för ledarmöte,och sen barngympa:D, heej hopp säger jag haha:P,
men det går allt bra:) och idag fyller pörn 18 wiie:D,



snyggaste och bästaste
ledarteamet:) <3



snygging pörn:D


ha en fin dag babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0