Måndag.


ny vecka,och det är måndag idag, snorig och sådär men det skiter vääääl vi i ,

tänker på vilken rolig helg jag hade uppe i oslo, det var så kul att umgås med dem, världens underbaraste människor , det var verkligen bäst, kan inte beskriva, är stolt över att de är mina vänner, för de är så gooa och är helt enkelt bäst:) , tack för att jag fick komma och hälsa på er:) ,


mina fina vänner:)


gjorde dugga förut, tråkigt som attan. men kändes bra, jag kunde lite, hur kom det sig? , bara skrev och skrev, göttttt:D
åkte hem och såg på dobidoo,sen dansfeber och drack kaffe och åt lite gött, sen åkte jag ner te stan tog bussfölje med terris, mötte becca i stan och åt på donken:) , sen så åkte vi mot huc,bussen var fett seg:) , men men kom dit träna barna såg mkt bra ut idag tyckte jag allt:) , åkte med karin hemåt, sen så gckc jag lite med från milko. sen så duschade jag och så, ska läsa lite nu tror jag och äta med, sen äre roligheter på tv, nämligen lite sällskap, jag och therece såg hon som dejta han gamlingen idag på bussen hahaha, as kul, tänkte fråga hur programmet sluta,men gjorde inte det:P , hade varit sköj:P ,
ska nog läsa lite bok med,är litteraturseminarium på torsdag,

ledighet tisdag, onsdag, imorn ska jag iaf på ljusparty hos therece,hade dock glömt det, tur hon påminde mig om det hehe:D,

ha en fin kväll babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0