Måndag.



i fredags gjorde jag inte mkt, var hemma och såg på valdebatt på kvällen och så:)

lördag, fikade med mor och far på naturrummet vid mariebergsskogen,väldigt fint där:) åkte och gjorde massa ärenden, åkte hem och jag sega som vanligt:P, duschade och så, åkte ner te stan mötte becca en sväng,sen så kom marie med så åt vi donken,sen gick vi och åkte buss te herrhagen,satte oss i parken där lite och drack en cider mums:) , sen så gick vi till anders,endast grabbar där som satt och gapskratta te e jävla film, haahaha:P , idioter, det drog väl igång sen och det kom massa folk, ihhi, vi skulle gå sen men jag och marie kom ej in på nöjes hahaha,så vi gick mot stan,os.v..hennes mamma hämta oss och körde hem mig med, snäll birgitta:)
kom och hem och sov nog direkt.

söndag morgon,inte jätte kul, uuh, kom upp iallafal, duschade och så, åkte te hammarö och satte mig vid huc,sen kom alla barna, alla vi ledare ute samma helg hur lyckas vi alltid tajma,så alla var fett trötta, herregud,
tränade snöflingorna med, sen åkte jag hem med bussen, det gick bra:) köpte expressen och tandborste på hemköp,sen hemåt, duschade och åt lite kvällsmat, fortfarande ont i magen som resten av dagen, såg på valvaka, och så.gick och sov och somnade faan på dirren nästan efter lite smsande med pernilla:) ,

måndag: död fortfarande tror jag, ont i magen, lite huvudvärk och extremt trött, pluggar lite, men det är tråkigt, ska skypa med Sannis sen, mkt roligare:D, ska på barngympa sen med, ska bli sköj:P
sen ska jag se på lite sällskap, älska programmet:)

den där jädra alliansen vann igen, fan ta dom

jag ska iallafall vara nykter te juldagen eller nåt, eller en månad typ har jag bestämt:) men det är roligt med party:) , hihih

skola imorn med, sköj:P

ha en fin dag alla sööta:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0