onsdag.


var tisdag igår, var med mamma och pappa te ikea,sen blev det hm så köpte jag en present till min goa granne elias som fyller 5 år om några veckor:),sen fikade vi på råtorp,skräll:P haha, men gött äre.
sen handla vi sen åkte vi hemåt, cyklade te centrum och tog ut pengar, sen så hem igen och åt mat, sen så gick jag över te therece och elias lite senare, det var ljusparty,mysigt vare, köpte ljus som lukta svart orkide och en body lotion som lukta jordgubbsrabarber:) sen hem och duscha och läsa och sådär, sen sovdags.

idag äre onsdag och sola skiner,det är blå himmel och ganska varmt, dock blåser det men:) , låg i sänga ett bra tag ,läste lite också,tog tag i läsandet ännu mer, drack kaffe, och sen gick jag te affären, nu är jag hemma, och nu har jag ätit:) ,  sen ska jag skypa med min bästa Sanna:) , sen vet jag ej mer:) ,
läsa ut boken är väl målet för dagen, har en bit kvar:)

imorn äre litteraturseminarium i skolan, kan bli intressant att lyssna på:) ,
fredag ledig, lördag-söndag?:) ,barngympa iaf;:D

ha en fin dag babes:D


snyggaste bilden:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0