onsdag.


igår vare tisdag och jag åkte te stan, köpte en skit bra kalender så jag kan hålla reda på allt jag ska göra:) , köpte nytt batteri till klockan, måste ju veta vad klockan är utan att använda mobilen alltid, mötte upp becca, gick till coffehouse by george och fikade,det var mysigt det:) , åkte till ikea och bergvik gjorde jag, först ikea och köpte ett laptopbord så jag slipper få ont i ryggen, sen ett påslakansett, sen så bergvik,tungt som faan att bära jue, inhandla en kjol och sen ett annat ärende:) ,
sen hem och sådär, drack kaffe lite senare och såg på hair, bästa filmen:) , hihi, såg även vem vet mest och fångarna på fortet,

onsdag idag, klev upp lite efter 9, har suttit här typ sen dess, ska klä på mig alldeles strax, och sen åka te stan en sväng, har lovat mamma en plånbok i present,eftersom hon ej fick nån när hon fyllde år och en plånbok önskar hon sig,sen även 2 block,ett till skolan och ett till gympan:) , sen så ska jag nog åka hem:) , hiih
läsa lite i nån kurslittertur kanske vore bra:)

imorn äre skola igen,eftermiddags föreläsning, och så:) fredag vet jag ej, ska nog möta becca en snabbis på eftermiddagen iaf, lördag blire kräftskiva:) ,
och sanna flyttar,hur ska jag klara mig utan henne!

barngympa och ledarmöte söndag och så:) sen en ny vecka:)


puss och kram banan:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0