Oslo- helg:)


I fredags så klev jag upp innan klockan sex, betalade räkningar, packa klart allt, åt frukost, och klädde mig,sen så for jag ner te stan och vänta ett tag, köpte två mackor att äta på bussen,klev på bussen och så, åkte mot oslo,det gick ganska fort tyckte jag allt:) , kom fram så mötte Sanni mig vid bussen, vi gick och åt mcdonalds, sen så åkte vi trikk till där de bor,regna som faan,så lite blöta var vi iaf:) , sen så lämna vi allt och så,sen trikk tillbaka och gick på stan lite, gick te banken med, jag köpte en tunika, ett linne och tygskor, och så:) sen så lite senare for vi tebaka,sen så handlade vi så laga elin en jätte god tacogratäng:) , också drack vi cider till, mums:D, sen gjorde vi inte så mkt mer, bädda gjorde jag, sen så gick vi och sov:) , det var gött:)

Lördag upp och hoppa,sen duscha jag och de andra med,sen for vi te byn, sprang runt i butiker där och så, åt en jätte god macka och drack cola, åker trikk tillbaka,ser en carlings butik vi går in i, 30% på allt i butiken,så där shoppade jag en randig tunika,en svart,ett randigt linne och en blå tunika,hihi, sanna och elin shoppade också:) sen så gick vi hem och så, drack cider och sådär:) , sen så såg vi på bring it on:) , sen så lite senare gick jag och sanna ut och skulle se om vi kunde komma in på något som hette kaos,var jädra mkt folk så vi vandra mot byn och skulle se, men hard rock cafe var men var 23 års gräns, och sanna är 22 bara så:) , då vandra vi lite mer, men sen så vandra vi till en trikk och åkte en bit sen in på deli de luca och hadnal en varm macka vi delade på och cola, gött gött:) sen gick vi hem och soov:)

Söndag, gick upp vid 10 typ, duschade och sedan åt vi mat,sen tog vi trikk ner te byn,sanna och elin följde mig och så:) kom fram te bussterminalen och kom med rätt buss, kramade mina fina vänner heej då för denna gång,saknade dom redan, ringde mamma som hade ringt 3 gånger och så sa jag att de hade sagt hej då och jag te dom, då fick jag lite tårar, känsligast i stan,men det är jobbigt att säga heej då:), dom är världens bästa människor :) och vi ses snart igen så klart:)
kom hem iallafall och så nu har jag lagt in bilder, och skrivit blogg bra gjort:)
duscha senare och borde plugga med,men det är så tråkigt:)

nu kmr bilder på mina shopping grejjer:

                                         
 randig tunika och en blå       2 randiga tunikor:)


svart tunika och svart linne
och blommigt paraply:)





och mina snygga
gröna tygskor:)


nu kmr bilder från oslo:

          
finaste kusinerna:)              Hoppkort by Sanna:)


         
snyggaste hoppkortet:)       Elin grimaserar:)

        
elin och sanna dansar:)        Sanna i en kundvagn:P

        
karl-johan:)                          oslo city:)

             
elin skrattar efter             Sanna med hennes dooleys:)
den roliga grejen  
hon gjorde:P

såådär:)

Haft det göööör bra:) bäst är dom:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0