Söndag.


Lördag, åkte te deje på eftermiddagen, kom fram och då åt vi mat inne hos marie och micke:) ,sen gick vi bort, satt i tältet lite och senare blev det inte jätte skoj, då kom jag på en ide, vi drar te stan, så vi åkte te stan, tog ut pengar vid swedbank,då kom beccis så vi prata lite,bestämde senare att jag skulle sova hos henne:) kom ej in på krogen sen för mickes leg kommer inte förens onsdag, mötte pörn med det var kul:P
gick te donken i stället och åt mat, åkte te beccis 01.10 bussen, satt i hennes kök med henne och hampus,sen drog han så satt vi kvar där, sen gick v och sov:) var kallt som faan, men på möran as varmt:P

söndag: , vakna halv nio av att beccas alarm går igång, hon hade tydligen sagt: jag ställer klockan på halv nio då... och jag ba; det blir bra:P hahaha , sen somna hon direkt hon hade stängt av det, och för mig tog det tid,sov lite sen gav jag upp, låg där och kolla och tryckte lite på min iphone,åt frukost, gick mot hallen och hade lite ledarmöte,sen så hade vi gympa,gick bra, men vi var trött trött trötta allihoppa, åkte buss hem, onyttade mig dock med en hamburgare i stan eller två blev det men:P , åkte hem drack kaffe, får för mig att jag ska ut i skogen, gött det var och lugnt och skönt, luktar gott gör det också:) , duschade och så,  har intervjuat både mamma och pappa med, konstigt att de ej kmr ihåg hur deras skoltid var dock:P
tack för allt babes<3,
beccis är gos<3

imorn måndag och det är möte på uni 13.00, sen så barngympa 2 ggr, tisdag skola och möte med studiegruppen, onsdag vårdcentralen och torsdag skola och fredag skola:)

ha en fin kväll babes:D


goseplutten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0