Tisdag.


Har inte bloggat på ett tag, söndag hade jag barngympa och så, måndag likaså, åkte te beccis innan och så, sen gick vi te hinderbanan och barna körde 2 varv+lite strectch,in och bygga redskap, och sen körde vi , sen världens jädra styrka i slutet,göttt ibland för dom det,de behöver styrka!

skola idag vare, var skit trött innan vi ens hade börjat, haha, men fattade ganska mkt vilket var gött:) ,
hade rast och gjorde frågor vi ska ställa till våra handledare på VFU, sen hem såg svensson svensson, sen så blev det mat och sen kaffe,sen åkte jag och mamma till bergvik,sen ikea, sen hämta vi ett paket på OK/Q8, sen så hemåt, duschade och åt lite macka och mjölk,såg pytte idol, nu sitter jag här, och somnar snart va fan,
ska sova i tid...

imorn ska jag upp i tid,gå till salma 9.30, åka till krp, intervjua min handledare om specialpedagogik,kan bli intressant,sen så vet jag ej vad jag ska göra riktigt,

torsdag skola och redovisning med studiegruppen, fredag ledig,
Lördag äre party:) ,

söndag , gooo dag med barngympa hela hela dagen, 13.00-15.30,15.30-17.30, och då är jag nog trött trött trött trött, ska rösta med, och jag vet precis vad jag ska rösta på med:) ,

Ha det så bra babes:D,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0