Tisdag.


idag äre tisdag, har varit i skolan idag, vi hade lektion,rast,sen såg vi film, sen så jobbade vi med vårat fall i min studiegrupp, sen så åkte jag hemmåt, drack kaffe,sen skypa jag med Sanna,världens bäästa Sanna!:) som alltid får mig så glad, som är en helt underbar människa!:) , vi prata om mycket roliga saker, det gör jag alltid med Sanna:) , blev mat sen och sen så greveholm lite, bäst är ju en Mördarspindel..as kul:) ,sen så vem vet mest, dusch och senare glada-hudik dokumentär, jag grina, jag är känslig jag, grinar för minsta lilla, det var bara fint att de sjöng på skansen och att jaa guud de är jätte bra :) , sitter här nu, borde söve i tid, har lagt mig försent nu igår och i söndags, nu ska jag sova alldeles om en stund faktiskt:)

imorn äre onsdag och jag ska plugga dugga, och sådär:) och köpa bussbiljett:D,
Oslo på fredag och kommer hem på söndag, ska hälsa på mina fina vänner Sanna och Elin:) ,


undra varför man alltid ska känna att man är ensam,jobbigt är det ,men det är så
man får en klump i magen,det är jobbigt!
finns mycket man ska hinna med,som man ska klara av!
men man ska inte stressa,det är just det jag brukar göra och det är inte bra!,


usch!

godnatt på er fina vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0