Tisdag.


igår vare måndag och jag vakna kvart över fyra på natta med huvudvärk, inge vidare faktiskt, hade svårt att somna om, hörde mamma gick kl 6, sen så sov jag en stund,men kunde glömma att jag orkade gå upp halv nio, så sov vidare.åkte till Uni för ett möte 13.00, pratade med en lärare m.m, sen så for jag hem och typ vände, skulle åka och ha barngympa, så först träna jag snöflingorna och sen UT, i slutet hade vi as rolig styrka, ledarlag mot barn lag på mattrace,måste säga att vårt ledarteam äger, fuska som faan:P ,sen massa jobbig styrka och hopprep, jag var helt dööööd sen:P , mer hopprep ,armhävningar haha:) , åkte med karin hem som släppte av mig vid centrum så gick jag hem:) , duscha åt och sov:)

tisdag: varit i skolan idag, var trött, åkte te stan sen hem,drack kaffe, såg på heartbreak hotel,sen så blev det mat, sen kaffe igen innan jag gick ut i skogen lite, var gött det, sen så vem vet mest, och dusch:) nu inte mkt:) ska ladda inför imorn, eller ladda lät fel men inte vara så nervös:)

usch vårdcentralen imorn,inte jätte kul tkr jag det ska bli men va faan är man 23 måse man så inget att streta emot:( ,

torsdag skola igen och fredag med:)

helg och då ska jag ,vad?

söndag barngympa iaf:D,

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0