Torsdag.


Man glömmer bort ibland att man har en blogg,jo så är det!, också orkar man inte logga in.men idag loggades jag in för så jobbigt är det inte egentligen.

idag har vi redovisat i skolan,våra intervjuer på våra VFU skolor, och det gick bra tyckte jag.
sen åkte jag hemåt,och gick och röstade på bibblan, bra val gjorde jag enligt mig själv iaf.
sen hem och drack kaffe och såg klart på greveholm, och sen sunes jul.
inte gjort mkt mer,duschat ätit mackor, och så. druckit lite cola.
ser på valdebatt nu, intressant men de pratar gärna i mun på varann,jobbigt,

ska sova om en stund, ska inte till skolan imorn, utan jag är ledig, ska nog läsa Läraren i etikens motljus och så så jag har det gjort.. inte mkt mer händer imorn, Lördag ska det partas, kanske inte ska parta fullt ut,eftersom jag har både barngympa och egen gympa på söndag, så är det har bestämt mig för att träna en gång i veckan, och det blev visst söndagar.. bra dag men man är trött då med.

ha en fin kväll och sov gott babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0