Torsdag.

Torsdag idag, vakna 07.34, skulle åka 07.50,men jag hann,jag är bäst:P , åkte te skolan hade lektio, somnade typ, pratade ihop oss i studiegruppen sen redovisa vi våra intervjuer,gick bra:) ,
sen åkte jag te stan köpte lite gött godis, träffade på becca vid torget, så kramade lite på henne,åkte hem och så:) drack kaffe senare,sen videoskypa jag med min bästa Sanna i 2 timmar och 10 minuter:D underbart jue:D
saknar henne så himla himla mkt, men ska åka och hälsa på snart:D,
nu vem vet mest, sen duscha och sen sova i tid,huvudvärk igen:( ,

imorn äre äntligen fredag och skola 10.00-12.00,13.00-14.30 tror jag:)

sen inte mkt mer:D

helgen blir lungan iaf:)

ihihih:D

ha det bra babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0