23:E december,


slänger väl in ett blogginlägg såhär dagen innan jul,för emmas skull, som har sagt till mig att blogga, så hon har något att läsa, okeej här kommer ett.

på senaste tide har jag haft VFU,med världens bästa handledare på bästa avdelningen, underbara barn:D, skola hit och dit, rörelse lektion och så, då kändes det som klassen blev tajtare, de är jätte snälla i min klass och jag trivs faktiskt jätte bra,kul det.D
börjar igen vecka 2, med att göra klart grupparbetena och sedan ska de redovisas, ska bli skoj:D

sov hos becca igår till idag,var mys,drack varm choklad,sen fick jag paket, 3 jätte fina berlocker från sisters som jag kan ha att byta emellan på mitt thomas sabo halsband, och en spray som man har när man ska platta håret, mycket snäll becca bus:D , sen sov vi , sen vare möra och vi såg tv,rensa hela beccas garderob, och sen for vi te stan och köpte lite,sen åt vi och sen åkte jag hem och sen så te stan igen, och handlade lite grejjs:) sen hem och åt och såg påtv och duschade och binglotto hit och dit:D, snart blire väl att sova,

imorn äre julafton, känns väl inte som det, vart är snön liksom?
men men och juldagen blire party, underbart,med marie:D

ha det fint:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0