Fredag


idag äre fredag,gött, men snöstorm inte kul, gick upp tidigt och hade en lektion 9.00-11.00 där vi lärde oss skriva bokstäver, skrev vårat namn också vidare ,var skoj:) sen så åkte jag hem och drack kaffe och så, sen så tebaka te skolan för att ha barnintervjuer lektion.vi var 4 pers där,men var rätt intressant ändå:), skulle åka hem vänta på ettan i 25 minuter vid uni,den kom ju aldrig,ingen buss mot stan kom skiit,höll på att frysa ihjäl,men tillslut så, sen så köpte jag papper och åkte hemåt, åt mat och senare gjorda jag alla hjärtans dag kort och så duschade och :) , såg vem vet mest, sen så postkodmiljonären, nu lets dance, har ringt 3 ggr på tina thörner, hon äger jue och dessutom dansade de te sound of music, världens bästa film:D, sen äre time out med och sen så vet jag ej, tråkigt:( ,

vill träffa min becca snart med saknar henne så <3

sen saknar jag mina goa borta i oslo sanna och elin<3

imorn är det lördag, jag skall posta ett alla hjärtans dag kort till norge iallalfall,det enda jag vet typ, sen tråka, söndag äre barngympa iaf 2 ggr:) , och solsidan såklart:)

måndag,utedag,ska klä mig skit varmt:) , sen äre barngympa med:)


ha det bra mina fina:D,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0