Fredag


igår som sagt hjälpte jag marie, vi städade massa i den nya lägenheten, skurade golv och allt, åt pizaa och så på golvet eftersom inga möbler var på plats, sen så hämtade vi massa lådor i den gamla lägenheten och bar upp och började diska all porslin, var jobbigt men gick bra, vid åtta åkte jag hemåt, väl hemma duschade jag och sådär, sen så sov jag:)

Fredag: idag så har jag varit i skolan ,gick på morgon lektionen ist för eftermiddagen, för det var nämligen tandläkaren efteråt, fy vad jag hatar den ,hon ba: dricker du cola? , jag: jaa ibland, ljög jag:)
så nu ska hjag skölja fluor och grejjs med, usch:) , sen ringde becca och sa att jag kunde komma te henne hon var i skolan, sen åkte vi te becca, sen så åt vi lasagne mums:D, och sen softa vi massa och såg på tv, och handla och sen vem vet mest och mat igen,sen buss te stan och sen så åkte jag hem och becca te janna, jag hem och duschade och sådär:) , skall sova om en stund sjukt trött, och väldigt ont i min rygg, fy:( ,


imorn lördag blire? , skriva inledningen till dilemmat ska fixas:)  söndag barngympa:)
måndag besöka en förskola och barngympa, tisdag?, onsdag skoldags:) , torsdag inget, fredag?
Lördag, till sanna och fira henne wiiie:D, ihihih


ha det bra godingar:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0