Fredag.


torsdag igår, satt hemma och glodde ett tag, ringde becca, mötte becca på bussen och åkte hem te henne en stund, var med henne tills hon skulle träna, så åkte hemåt, duschade och sådär, sen sov jag senare:), ihhhi

fredag, for upp halv nio och städade, bädda rent sängen,drack kaffe,sen kom pörn till mig så hämta vi tävlingsmusiken hos carro som hon bränt,snällt:D,sen så hem till mig och skrev bedömningsunderlag, och grejs om varven,sen senare for vi till ike1a började med en korv, och sen började fylla våran vagn, så jävla mkt saker, becca kom sen med så plocka vi lite mer, sen betala vi och åt pizzaslice och sen kom pörns mamma och hämta oss, knappar sakerna fick plats typ haha, sen åkte vi till pörn packa in allt och prata en stund,sen så kom beccas papap och hämta oss och så åkte vi mot coop, sen så satt vi hos beccis och så, sen gick vi mot hallen och trränade barna,det gick bra:D åkte bussen hem och sen så duscha åt och såg lite lets dance, pytte,sen så packat lite och nu sovdags snarast typ, sjukt trött och ont i fötter och ben:) ,

imorn äre tävlingsdags i arvika, hoppas det går bra för tjejerna!:)


dag 9: någon du aldrig trodde du skulle behöva sakna.

vet inte vad jag skall skriva om denna dag 9 så skiter i den:P





dag 10: någon som alltid visar att hon/han älskar dig

Tar denna i stället.



 Min Älskade syster<3


Min Älskade Becca<3


Min Älskade Sanna<3


Min Älskade Marie<3


Ha det bra godingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0