Måndag


helgen har varit bra trots omständigheterna, lördags blev det melodifestivalen , ganska bra artister denna gång, the playtones woooho, fantastiskt bra med rockabilly musik kan jag ju säga:D,

söndag, dags för att åka te becca,sen så vandra vi te hallen, as trött becca alltså, ganska as roligt röst meddelande jag fick på lördagen, jag ba herregud:P , men men sen så tog jag följe med mus becca så tog jag bussen te stan, mamma hämtade mig vid busstation så åkte vi mot skåre, kom te kyrkan,det var minnesstund, gud va fint det var,prästen prata, de sjöng också, tears in heaven bla. då bröt vi ihop:( ,sjukt fint alltså, skrev i boken och tände ljus med, grät en massa, sen så åkte vi hemåt, släppte av anna och emma med, godingarna ändå <3, och carro åkte med ändå hem ,mellanlandade på donken, gött det var med mat, tog med hem:) duschade och sov, gott sov jag också ,en väldig huvudvärk hade jag också:( ,

måndag upp och hoppa och skoldags, börjar 10.30-12.00 ,sen så 13.00-16.00, var lagom trött då. hatar förresten matte för den som ville veta, och lektionen var just vad är matematik, fyyyy, åkte te stan, handlade baguetter på sjökvisten och åkte till becca, sen så gick vi te hallen, åt baguette innan och tränade barna,gick bra idag, sen tog jag följe med becca , eller vi fick skjuts av nina hihi, kramades med becca innan hon gick in för att plugga och jag gick te bussen ,sen tog jag inte den bussen jag skulle tagit men orkade inte vänta i 19 min på min egen,fick dock gå en bit, kallt som faaaan, tur vantar och mössa finns, sen så hem duscha har ätit med, är sovdags snatt mina ögon är trötta , och jag har nån spänning i huvudet och en tyngd i bröstet:( , usch,

imorn äre tisdag jag är ledig eller ja jag borde plugga,men har noll motivation,
onsdag skola igen, torsdag ledig, och fredag skola + lämna in arbete, hmm

helgen blir det ingenting, eller barngympa söndag

ha det fint godingar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0