Onsdag.


Vaknade imorse, hade då fått ett sms av becca,då blir man allt glad, klev upp drack kaffe, ordna lite, ringde elias och intervjua han lite, gossi är han ändå:) , drack mer kaffe och sen så for jag te stan ,mötte mus på torget och traskade te hemköp, fort gick det ,handlade två kokkossbollar på typ 2 sekunder, ut igen och bussen kom tur vi hade:) hem te becca kom vi, hon gjorde kaffe,sen lagade hon mat till oss:) sööt är hon, och nu äre jag som borde bjuda tillbaka, på både det ena kaffe muggen och på mat:) , sen så softa vi lite och såg på glee på tvn, sen så for vi te stan, as mkt minuter kvar så vi gick te BK och sen ut igen, fick vänta as länge på min buss, smart av becca att se fel på norra kroppkärr och bergvik, men hem kom jag te slut:) , och duschade gjorde jag och sådär, åt lite och så ,läser nu ur denna braiga bok som jag är klar snart med, fort går det ibland:)
tack för eftermiddagen älskade:) <3

torsdag imorn, borde plugga en massa, fredag skoldags, sen helg men vad som ska hittas på är frågan:)





dag 15: någon du alltid kommer bry dig om



Rebecca,världens underbaraste människa!
kan alltid locka fram ett skratt!, det betyder mkt<3
hon har alltid ett leende på läpparna och det är så roligt att umgås med henne alltid:)
sen är hon en gossi med:) <3


Sanna, helt sjukt bäst!:)
säger alltid så bra saker, och gör mkt för mig:) <3
Är en sötnos:) <3


Marie, en fin vän som alltid ställer upp!:)<3


Min syster<3,
finns alltid där:)


dessa två söta, de är gossiga de!:)


godnatt gossingar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0