Onsdag


har varit i skolan idag, vi hade tematiskt arbete, och blev indelade i grupper inga jag kände dock,och skulle komma på ett tema att starta upp med barn, vi valde djur, spännande:) tkr läraren som vi hade är rolig och snäll iaf:) , sen så hemåt och drack kaffe,sen svensson svensson hela eftermiddagen:)
sen duschade jag, och sen har jag varit lite ledsen med, för allt går ju faktiskt inte bra för mig,fast jag vill ,har ingen motivation,självförtroendet är på botten som alltid typ, måste lyfta upp mig men kan inte när allt tar emot :( , men men så kan det vara.. såg sofias änglar med, sjukt bra program, så då grät jag lite mera:( ,
nu har jag borstat tänderna och tänkte lägga mig strax:)

imorn skall jag inte göra så mkt faktiskt, inte på fredag heller,och helge inte mkt ,söndag barngympa iaf:)
sen skola måndag,onsdag,fredag , tandläkaren fredag med och hjälpa marie att flytta torsdag,ska bli spännande och roligt att träffa marie med:) , ihihi:D

25:e mars bjöd therece in mig för ett dildo party med, kan bli spännande :P hahha

ha det fint godingar:) ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0