onsdag igen.


igår vare tisdag och skola, var skit trött, sen så väntade jag på johanna och då skrev jag ut lite, och sådär, sen kom hon så åkte jag hem, åt mat och senare drack kaffe, skrev mkt på min dilemma uppgift med, duschade senare och såg på vem vet mest och åt lite kvällsmat med, sen så sov jag:)

onsdag idag, druckit kaffe och så, ska till bibblan vid 13.00 och skriva ut svårighetstabell och kopiera bedömningsunderlag, sen så hem igen och senare ska jag och sanna prata i telefon, mys det, saknar henne så:) <3, sen så inte mkt skriva klart ska jag faan det, solen skiner också:)

ska ta tag i barnintervjuerna med, får börja med att intervua elias nån dag här tror jag,

imorn torsdag?, fredag, extra fristående träning och skriva bedömningsunderlag, sen så inte mkt mer

lördag dags för UT yngre och mini i arvika, det blir spännande det:D


puss gossingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0