Söndag


helgen har varit bra, umgicks med beccis i fredas:)

lördagen handlade jag med mamma och var på gengåvan, sen så lite senare mat och kaffe, pratade med becca på facebook och kom fram till att vi skulle äta en massa godis och dricka cola på kvällen, jag åkte te henne och sådär, vi gick te ica och handla lite,sen tebaka och såg på the last song som gick på tvn, fastnade där, gud vilken sorglig men bra film, grina för att en dog i filmen ,grina när en låt kom och grina samtidigt för anna, fick en massa tankar om det när jag såg den också:( tur att becca fanns vid min sida och trösta mig, min gooaste det:) <3, sen så gick vi upp och bädda rent beccas säng, sen såg vi melodifestivalen,sen ner igen och åt wienerbröd och såg på the proposal, as rolig film ändå:) , sen såg vi mitt stora feta grekiska bröllop,filmkväll i bött, såg även solsidan reprisen as roligt haha:P , sen så gick vi upp och sov, var svårt att somna hade väldigt ont under revbenet med och kunde inte ligga på sidan:( , usch, men men , tog alvedon iaf:)

söndag vakna en massa gånger, sen så vakna becca med, såg på tvn, sen så ner och åt frukost och sen gick jag te hallen och becca te innebandy hallen, tränade UT jag och sen så snöflingorna, åkte sedan hem pratade med becca i telefon hela vägen hem :) hem och och duscha och sen pratade jag med min bästa sanna och sen såg jag solsidan och åt lite mat, sen så time out, nu sitter jag här, ska sova om ett tag, ska skölja flour med det är vikigt:)

måndag, ska möta mickaela för ett besök på en förskola,sen ringa becca och se vart hon håller hus, åka till henne och sedan barngympa:) tisdag lämna inledningen via its, sen inte mkt mer, onsdag skola och så:) torsdag ,vet ej besöka pörn nån dag med, fredag ingen aning:), Lördag hem till sanna, woooho:D, min gooa sanna fyller 23 på tisdag med:D , hiihi

ha det bra gossingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0