Söndag



igår vare då lördag, gick upp vid sju för att hinna med allt eftersom jag är seg, så drack kaffe, packade och sådär, sen så kom jessica och hämta mig så åkte vi mot arvika,väl där kollade vi klart på WM-truppen, sen omklädningsrum för att möta mina gymnaster, chilla lite,lämna in bedömningsunderlag och musik, hade förträning på alla redskap sen , och sen så började tävlingen 14.15, gick seeegt. körde först friståendr,sen matta sist hopp,gick bra tyckte jag:) , efter det packade vi ihop allt och åkte mot karlstad,var hemma runt halv nio,var så jävla trött,duschade, la mig i sängen och ringde sanna,sen tog det as lång tid att somna, fast var sjukt trött men kunde inte koppla av:) , men somnade sen:)


söndag ,klev upp tio i nio,drack kaffe, klädde mig , åkte till stan,sen becca, och sen så drack vi kaffe,sen gick jag te hallen och hon skulle spela innebandy match sen, var bara jag och ida idag, men det funkade,sen hade jag snöflingorna träning med, sen hemåt, pratade med min bästa sanna i telefon:D, sen dusch, mat, solsidan och time out sjukt roligt ändå:D, nu sitter jag här och ska strax sova,sjukt trött, ont i halsen, ont i huvudet och så:) , ska bli gött att sova:)

måndag imorn, då äre eftermiddags föreläsning 13.15-16.00, möta becca direkt, äta nått säkert,sen barngympa igen:) , tisdag ledigm, onsdag fältstudiedag, torsdag ledig och fredag skola,
hoppas på at få reda på dilemma skiten med som jag skickade in för 3:e gången i fredags,



dag 11: dig själv för länge sen


längesen jaaa..
Jag och anna:D



Jag och camilla för längesen:)







dag 12: någon med samma humor.




Sanna och jag har sjukt lika humor,dålig är den om inte annat,
vi kan skratta åt allt ,och det gör vi alltid;D
sjukt bääääst är hon:D<3



Rebecca och jag, så jävla dålig humor alltså:),
skrattar fan åt allt tillsammans:)
goooos hon min fina<3



min mamma och jag har väääldigt lika humor:)
skrattar verkligen åt samma saker alltid:) sjukt roligt:D


sov gott gossingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0