Tisdag


helgen var bra, vad gjorde jag är en annan fråga,kmr inte ens ihåg haha, lördags gjorde jag inte mkt, såg på melodifestivalen..

söndag: följde med mamma te jobbet, hjälpte dem att göra massa mackor,sen så åkte jag te becca,så tog vi följe te hallen och tränade barna, sen tränade jag snöflingorna,sen åkte jag hemåt och duscha och åt,sen sov jag:)

måndag upp och dags för utedag på förmiddagen, klädde mig som fan, men skorna var inte de bästa så frös tyå ihjäl, och kunde inte gå ordentligt sen gjorde så ont, sen så åkte jag te stan och sen hemåt och åt mat,drack kaffe och så, åkte mot stan och mötte mus becca,så åkte vi till henne och åt mat, och drack kaffe:) sen så gick vi te hallen och tränade barna,sen en tur till mig i stan för att hämta lite saker, sen så te stan och åt en varsin mc chicken junior på donken,sen bussen te henne, och då drack vi kaffe och åt kladdkaka,sen så chilla vi vid matbordet,sen senare gick vi upp och kröp ner i sänga,gött det:) klia becca på ryggen te hon somnade och jag tyckte det var gött shälv att klia henne så tillslut somnade jag med så underbart, bra metod:D,

tisdag möra upp och hoppa, jag började halv nio så tog en tidigare buss som dock var 10 min sen,vilket i sin tur ledde te att jag höll på att missa ettan från stan men hann med ,kom dock te skolan 2 minuter och över halv och te klassrummet 3 minuter över halv oooops:P , men men lektionen hade knappt börjat,det var redovisningar och sen så rast och mer redovisning,sen så gick vi hem, och jag åkte hem och duschade och bytte klär drack kaffe och så, åtke te stan och mötte becca, åkte te henne och åt kokkosboll och drack kaffe, mys,sen såg vi på tv och sådär och det var mysigt:) sen åkte jag hem när hon skulle träna, så väl i stan vänta en stund sen hem och duscha, nu sitter jag här, ska sova snart är mkt trött:)
men tack för eftermiddagen/kvällen älskade becca:) <3

skoldags imorn,9.15-12.00:) , sen så ? ,torsdag ledig och fredag ledig:) helgen?
söndag barngympa iaf:D

ha det fint gossingar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0