Tisdag



uhh va trött jag var hela dagen igår verkligen,
jag och becca åt baguette igår, vilket vi inte brukar göra dock, utan det brukar slinka ner en lilla menyn,men inte igår serrni!,becca sa till mig i måndags att vi måste äta nyttigare mat terran haaha:P ,så sjukt sant med;D
hade barngympa med sista inför lördag, jag är lite nervös faktiskt!, tog buss följe med min lilla becca,hon hoppade av vid jossan och jag fortsatte hemåt och kom hem duscha, prata med min bästa sanna på msn som gav mig motivation , så bra:D, sen så gick jag och sov,och somnade faktiskt ganska fort:)

tisdag: skola imorse sjukt trött,men gick allt bra, sen skrev jag ut bedömningsunderlag 1 av varje så ska kopiera på bibblan typ sen, sen mötte jag johanna och fick tillbaka mina böcker, sen hem och åt mat, sen blire fan kaffe med;D,ska göra klart dilemma uppgiften denna veckan och nu ska jag faanimej ha G på den!:)

imorn ledighet:)


dag 7: den/dem du har mest oförglömliga minnen med



Denna lilla goosiga Sanna, har jag väääääldigt många fina minnen med!, helt sjukt många faktiskt, många roliga saker har det blivit under dessa 6 år vi känt varandra, och mer lär det bli,
för du kommer få stå ut med mig ett braaaa tag till, kommer aldrig släppa taget gossi:) <3


Med min fina marie har jag också helt sjuka minnen med under våra 8 vänskaps år och mer lär det allt bli:D
gossiga marie:)<3,


Ämil och jag har också en väldigt massa fina minnen som det blivit genom åren:D,
sjukt roligt:D, Snart är det dags för oss att fira 20-årig vänskap med:D <3


Har fina minnen med denna lilla sööta becca också, under dessa 3 år vi känt varandra, det lät bli många fler eftersom du kommer få stå ut med mig ett tag till älskade!:)
fina becca<3


Syster har jag nog mest minnen med:D,
min fina syster:D <3,


Therece och jag, många fina minnen tillsammans under dessa 8 år vi känt varandra!
skrattanfallen varje torsdag är inte att leka med= utslängda och jobba klart utanför klassrummet haha:D
<3



Ha det bra gooingar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0